Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades
Escridassades a les Audiències Públiques de districtes barcelonins

Durant aquest mes de març hi han hagut protestes a Poble Nou, Gràcia i Nou Barris

17/03/2012 Política
Dilluns passat, desenes de veïns es van concentrar a les portes de la seu del districe de Nou Barris un manifest en protesta pels desnonaments que s'estan produint a Ciutat Meridiana. Els veïns havien estat convocats per diverses entitas i organitzacions, entre elles la CUP al districte de Nou Barris.

La regidora del districte, Irma Rognoni, va arribar al final de l’audiència perquè estava en una reunió amb l’alcalde per tractar el tancament de les urgències nocturnes del CAP de la Guineueta, justament un altre tema que des de fa mesos manté molts veïns mobilitzats. A fora la tensió va anar en augment i es van acabar tancant les portes de l’edifici.

El passat 2 de març, un cinquantena de membres de l’Assemblea Sant Martí-Verneda, Poblenou i el Clot van interrompre també l’audiència pública del barri. Protestaven en contra de la pujada dels preus del transport públic, la precarietat laboral i les retallades en educació i sanitat. Un dia abans, un grup va interrompre també la sessió plenària de Gràcia amb crits contra les retallades.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  9. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  10. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid