Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertat d'expressió
L’Ajuntament de Palma demanda Jubilats per Mallorca per repartir fullets

Aquest consistori ha obert un expedient per repartir fulls informatius sobre les amenaces que pateix el medi ambient

09/10/2012 Drets i Llibertats

El departament de medi ambient de l’Ajuntament de Palma ha obert un expedient contra Jubilats per Mallorca per repartir fulls informatius del Grup Balear d'Ornitologia i Defensa de la Naturalesa (GOB). L'acció s’emmarcava en la segona caminada de Camins contra Mentides.

Jubilats per Mallorca ha expressat la seva indignació “pel fet que es vulgui amagar un atac contra la llibertat d'expressió i d'informació baix de l'excusa d'una defensa del medi ambient”.

L'entitat ha criticat la mala gestió de la incineradora de Son Reus, que importa escombraries d’arreu d’Europa i genera dioxines tetraclorades cancerígenes, i ha denunciat “que els inspectors de medi ambient de l'Ajuntament de Palma no tenguin millor feina a fer que perseguir la difusió d'informació i/o d'opinió" i que "l'ajuntament es dediqui més a perseguir la llibertat d'expressió que no les propagandes d'activitats de dubtosa legalitat”.

De la seva banda, PSM-IV-ExM ha denunciat que la demanda interposada és “un greu atac a la llibertat d’expressió” i per això demana que es retiri la demanda. La regidora d’InciativaVerds, Marisol Fernández, defensa que l’acció de Jubilats per Mallorca entre plenament dins la legalitat i considera que està motivada per “una clara voluntat de silenciar els missatges discordants amb els governs del PP” la qual cosa constitueix una “vulneració de la llibertat d’expressió intolerable”.

PSM-IV-ExM demana a l’equip de govern del batle Isern que retiri la demanda a Jubilats per Mallorca i que deixi de posar través a la llibertat d’expressió.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Crònica d’una mort anunciada
  4. La Coordinadora Antimonàrquica convoca una manifestació per mostrar el rebuig a l'obligació de penjar el retrat del Rei
  5. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  8. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. Manifest unitari en defensa de l'educació pública, democràtica i en català, i de rebuig a l'acord de pressupostots Pp-Vox
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid