Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
TMB
Tallen els laterals de la Ronda a Barcelona per salvar el servei de bus

Demanen que es mantingui el servei del bus 112 els festius.

05/02/2012 Drets i Llibertats

Una quarantena de veïns del barri de Sant Genís dels Agudells al districte d'Horta-Guinardó de Barcelona han tallat els laterals de la ronda de Dalt en tots dos sentits de la marxa a la confluència amb l'avinguda del Jordà durant aproximadament tres quarts d'hora. S'han manifestat per demanar que es mantingui el servei del bus de barri 112 els festius.

TMB vol retirar aquesta línia els diumenges i festius per racionalitzar el cost del servei. Els veïns, però, asseguren que al barri hi viu molta gent gran, que no s’ha tingut en compte l’orografia de la zona i que no tenen altres alternatives de transport públic, segons informa BTV

Valora
Rànquings
  1. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  2. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Festa de l’Ós ja omple de tradició i ritu els carrers de Sant Llorenç de Cerdans
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  7. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  8. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  9. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid