Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
L'alcalde de la Sant Guim participa a la presentació de Segarra per la Independència

A l'acte també hi van participar Toni Strubell, Pep Cruanyes i Anna Punsoda

23/01/2012 Política
L'alcalde de Sant Guim de Freixenet, Pere Solé, i Jaume Moya, coordinador comarcal de l'assemblea comarcal Segarra per la Independència, van presentar divendres passat el nucli de l’Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) a la sala Mestre Viaña de la població.

En la seva intervenció, Solé va posar de manifest que el municipi s’havia adherit a l’associació de Municipis per la Independència i que dóna suport al projecte sobiranista com a via per a millorar el finançament dels ajuntaments. De la seva banda, Moya va descriure el full de ruta de l’ANC per assolir una majoria social en favor de la independència.

Toni Strubell, diputat de Si al Parlament; Pep Cruanyes, president de la Comissió per la Dignitat, i la periodista Anna Punsoda, van apuntar la conveniència d’assolir la independència de Catalunya com a "única via de pervivència dels drets històrics del país i de progrés social, econòmic, cultural i lingüístic", així com el "convenciment de la força de la societat civil per empènyer la classe política catalana vers un posicionament clar vers l’objectiu sobiranista".

L’acte va concloure amb un debat amb els assistents i la intervenció de Jaume Terribas, que va animar als presents a col·laborar amb l’Assemblea Nacional de Catalunya, que es constituirà el proper 10 de març a Barcelona.

D’altra banda, Segarra per la Independència va anunciar que el proper dissabte 28 de gener presentarà l’obra Èric i l’exèrcit del Fènix al teatre l’Amistat de Sant Antolí a càrrec de la companyia Barra Lliure de Cervera i amb l’assistència d’Èric Bertran.
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid