Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ERC de Vallgorguina contra els Municipis per la Independència i la immersió lingüística
27/12/2011 Política
Dos regidors d'ERC de Vallgorguina van votar el passat dijous en contra d’una moció presentada per CiU que demanava l'adhesió de la població a l'Associació de Municipis per la Independència. Segons informa VallèsOriental.com, els regidors d’ERC José Antonio Urbano i Olga Díaz s'hi van oposar a la proposta d'incloure Vallgorguina a l'associació independentista; en canvi, el tercer membre de la formació, Francisco José Moreno, s'hi va abstenir.

El viratge autònom dels regidors d'ERC ja es va posar de manifest anteriorment, quan es van oposar a la immersió lingüística del català durant un ple. Segons l'Agència de Notícies del Baix Montseny, dos dels regidors ja van votar en un ple celebrat al setembre en contra d’una moció que defensava l’actual model d’immersió lingüística a les escoles catalanes.


Així i tot, malgrat els vots negatius d’ERC, la moció a favor de l'Associació de Municipis per la Independència va quedar aprovada gràcies als vots favorables de set dels vuit regidors de CiU, que governa al municipi, tot i que una regidora de CiU també va oposar-se a l’adhesió de Vallgorguina a l’Associació de Municipis per la Independència.
Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  5. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  8. Risc més esforç és igual a riquesa?
  9. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  10. Poble Lliure homenatjarà Blanca Serra durant la Diada a Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid