Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Allberament Nacional
Els consells comarcals del Baix Empordà i la Selva s'adhereixen a l'Associació de Municipis per la Independència

Els plenaris dels municipis del Vallès Oriental,  Vallgorguina i Aiguafreda d'aquesta nit també han decidit sumar-se a l'Associació. Cal remarcar que en cas de Vallgorguina, els tres de regidors d'ERC han votat en contra.

23/12/2011 Política
El Consell Comarcal del Baix Empordà va aprovar dilluns la seva adhesió a l’Associació de Municipis, arran d’una proposta d’ERC. La proposta va tenir els vots favorables de CDC, ERC i Tots per Sant Feliu, mentre que el PP i tres consellers del PSC van votar-hi en contra. ICV, UDC i la resta de membres socialistes es van abstenir.

D’altra banda, el ple del Consell Comarcal de La Selva també va aprovar la proposta en una sessió celebrada ahir. La moció només va tenir els vots contraris de PSC i PP. Amb aquestes adhesions, juntament amb Les Garrigues, ja són 3 els consells comarcals que formen part de l’associació.

Actualment hi ha quatre consells comarcals a l'Associació, els de Les Borges Blanques, Gironés, el Baix Empordà i la Selva.
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid