Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP votarà en contra del cartipàs de Girona per la negativa de rebaixar els sous

El grup municipal de la CUP de Girona ha decidit, finalment, votar en contra del cartipàs proposat per CiU al Ple de demà, després que l'alcalde, Carles Puigdemont, s'hagi negat a negociar cap de les propostes que la candidatura havia presentat.

La CUP, que ha mantingut fins l'últim moment la predisposició al diàleg per negociar el seu vot, ha lamentat l'actitud "tancada" de Puigdemont, que es contradiu amb el tarannà "obert i dialogant" que tant havia reclamat al tripartit en els seus anys a l'oposició.

11/07/2011 15:40 Política

La CUP havia presentat a Puigdemont un plec de condicions, entre les quals destaquen la rebaixa de les retribucions als regidors, l'eliminació de la figura dels gerents i els càrrecs directius de confiança i algunes modificacions en l'organigrama municipal proposat per CiU.

El portaveu de la CUP, Jordi Navarro, s'ha mostrat especialment crític pel que fa a la creació de la figura del gerent, que segons el seu parer introdueix "criteris empresarials" a l'Ajuntament de Girona, i obre la porta a un model de gestió pública "privatitzant i gerencial". La CUP tampoc està d'acord que la persona que ocuparà aquest càrrec s'esculli a dit per part de l'alcalde.

Una altra de les crítiques de la CUP al nou govern ha estat la manca de transparència a l'hora de fer pública la informació del cartipàs i facilitar-la als grups municipals. Per Navarro, hauria estat necessari disposar de la proposta sencera amb més temps, per tal de facilitar un cert debat ciutadà sobre la forma d'organització i els nivells de retribució dels representants polítics gironins.

Per saber-ne més:

La CUP demana a Puigdemont que faci pública la proposta de cartipàs 

 

Navarro: "Som aquí per donar veu als qui durant molts anys no n'han tingut" 

Els tres regidors de la CUP a Girona prenen avui posessió

Els regidors de la CUP a Girona renuncien al sou i als assessors

El TC ratifica definitivament el tercer regidor de la CUP a Girona

La CUP manté el tercer regidor a Girona 

ERC persisteix en reclamar el tercer regidor a la CUP de Girona 

Totes les notícies sobre el 22-M

La CUP es consolida com «l'alternativa necessària» 

La veu de la Unitat Popular: entrevistes als alcaldables de la CUP

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M 

 


Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid