La Federació d’Associacions Veïnals de Barcelona (Favb) celebrarà aquest dissabte 16 de maig la segona edició de la Festa de la Favb al Canòdrom de Barcelona, una jornada festiva i reivindicativa que vol posar en valor la força del moviment veïnal i la vida comunitària dels barris.
Sota el lema “#SomFAVBuloses”, la trobada combinarà activitats lúdiques, culturals i participatives amb espais de reflexió sobre els reptes socials i urbans de la ciutat.
Durant tot el matí, les assistents podran conèixer la feina de les diferents comissions i projectes de la Favb a través de paradetes informatives i espais participatius. També hi haurà una zona per penjar pancartes i compartir reivindicacions vinculades als barris i al dret a la ciutat.
Entre les activitats destacades hi haurà la gravació en directe d’un pòdcast sobre el moviment veïnal a càrrec dels Favbstreet Boys, així com un vermut musical amb Mateólika i un dinar popular.
A la tarda es farà l’entrega de la segona edició dels Premis Tiraxines i la jornada es clourà amb un bingo musical.
La programació començarà a les 11 del matí amb la ràdio en directe dels Favbstreet Boys. A les 12.30 hores tindrà lloc el vermut musical amb Mateólika, seguit del dinar popular a les 14 hores. Els Premis Tiraxines es lliuraran a les 15.30 hores i, tot seguit, començarà el bingo musical.
Durant tota la jornada també hi haurà espais infantils, un photocall i activitats participatives per compartir idees i reflexions sobre els barris i el paper del moviment veïnal.
Des de la Favb, a més, animen les participants a sumar-se conjuntament a la manifestació contra el genocidi palestí convocada a Barcelona a les sis de la tarda.