Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Taula rodona a Barcelona: "El 'casino' de l'habitatge, on la banca sempre vol guanyar"
17/03/2025 Drets i Llibertats

Les entitats de la campanya Crida pel Dret a l’Habitatge convoquen als mitjans de comunicació a l’acte sobre habitatge que celebrarem el dijous 20 de març a les 18h al carrer de l’Argenteria de Barcelona.

L’acte tindrà el format de taula rodona, on representants de diversos sectors socials explicaran com els ha afectat a la seva vida o a la seva professió el problema de l’habitatge. Un cop acabat, hi haurà la possibilitat de fer entrevistes personals a qui cada mitjà consideri.

A la taula se succeiran testimonis concrets de persones joves, de gent gran, de comerciants, de persones migrades, de treballadors sanitaris i educatius... i molts altres veïns i veïnes que estan amenaçades d'una forma o altra per l'especulació immobiliària.

La dificultat per accedir a un habitatge s'ha convertit en un dels principals problemes socials que tenim i que afecta tota la societat de tantes maneres que seria difícil exposar-les totes. Afecta, fins i tot, a qui no s’ho espera.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  9. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  10. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid