Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Neix la Confederació Sindical d’Habitatge de Catalunya

Al Congrés han participat un miler de persones i més de 60 col·lectius i organitzacions en defensa del dret a l’habitatge, així com les Estructures Populars (una aposta que va sortir del I Congrés d’Habitatge de Catalunya),

10/02/2025 Drets i Llibertats
El II Congrés d’Habitatge de Catalunya ha culminat amb el naixement de la Confederació Sindical d’Habitatge de Catalunya, una organització d’àmbit nacional i confederal que agruparà gran part del moviment per l’habitatge del territori català. Entre ells, les Plataformes d’Afectades per la Hipoteca de Lleida, Bages, Sant Feliu, Santa Coloma de Gramanet i Baix Montseny, els sindicats de Reus, Tarragona, Vilamajor i Llinars, Pallars i Esplugues de Llobregat, el Sindicat de Llogateres de Catalunya, i sindicats de barri del Poble Sec, Sants, Gràcia, Vallcarca, Verneda i Besós, Sagrera, Sant Andreu i Les Corts, entre altres.

El Congrés ha servit per aprovar les bases polítiques i organitzatives de la futura Confederació, així com el pla de desplegament que permeti la seva construcció; la Taula d’Habitatge, conformada per la Confederació Sindical d’Habitatge de Catatalunya, el Sindicat de Llogateres de Catalunya, el Sindicat d’Habitatge Socialista de Catalunya i la PAH Barcelona; i una resolució d’aliança conjunta amb la Taula Sindical formada pels sindicats laborals COS, Co.bas, CGT, CNT, IAC i Solidaridad Obrera.

Al Congrés han participat un miler de persones i més de 60 col·lectius i organitzacions en defensa del dret a l’habitatge, així com les Estructures Populars (una aposta que va sortir del I Congrés d’Habitatge de Catalunya), Pirineu Viu, Docents de Salt i altres territoris catalans pel dret a l’Habitatge, col·lectius del moviment per l’habitatge de la resta de l’estat, i el suport fraternal de col·lectius d’habitatge de Xile, Toronto, Brasil, Los Angeles, Manchester, Polònia i Portugal. Un cap de setmana històric i emocionant per a totes les persones i col·lectius que formen part del moviment amb la voluntat de fer un sal qualitatiu en la lluita per l’habitatge.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid