Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
II Congrés d'Habitatge de Catalunya a Granollers

El proper cap de setmana, 8 i 9 de febrer, se celebrarà el II Congrés d'Habitatge de Catalunya a la Sala Roca Umbert de Granollers, en el que es reuniran voltant de 700 persones per debatre sobre la creació d'unaorganització conjunta, en format confederal, que aglutini els diversos col·lectius d'habitatge.

03/02/2025 Drets i Llibertats
El II Congrés d’Habitatge de Catalunya, que se celebrarà el 8 i 9 de febrer de 2025 a Granollers, serà l’espai de trobada que agrupa gran part dels col·lectius d’habitatge autònoms de tot el territori català. Després de dos anys de debats sobre el futur de la lluita per l’habitatge, l’agreujament de la crisi capitalista, el deteriorament de les nostres condicions de vida i una major ofensiva contra les classes populars per part de rendistes, especuladors i aparell judicial i policial de l’estat, hem identificat i analitzat les limitacions que necessitem superar.

Per això, després de l’experiència compartida i amb més coneixements acumulats, sindicats, PAHs i col·lectius del moviment per l’habitatge català apostem per una organització conjunta de caràcter confederal que ens agrupi, ens permeti un major grau de coordinació i passar a l’ofensiva contra qui ens expulsa sistemàticament de casa nostra. El II Congrés sentarà les primeres bases d’aquesta organització.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  10. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid