Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la república
Commemoració dels 7 anys de Cants de Llibertat de Terrassa

El 14 de novembre de 2017, es van iniciar els Cants de Llibertat de Terrassa. Des d'aquella data, i sense fallar cap dia, ens trobem al Raval de Montserrat, davant de l'Ajuntament de la ciutat, a dos quarts de vuit del vespre, per exigir la fi de la repressió contra l'independentisme. Fins i tot durant el confinament, les trobades les fèiem per zoom.

08/11/2024 Política
A partir dels primers empresonaments, la tardor de 2017, un grup de terrassenques i terrassencs vam creure necessari iniciar una protesta continuada i mantinguda en el temps. Un grup de músics que treballaven en la docència musical, juntament amb responsables de l'ANC-Terrassa per la Independència i altres persones que defensaven la dignitat i lluitaven per la llibertat, van adaptar i transformar cançons per denunciar l'actuació de l'estat espanyol contra els presos polítics, els exiliats i els represaliats.

Així, el 14 de novembre de 2017, es van iniciar els Cants de Llibertat de Terrassa. Des d'aquella data, i sense fallar cap dia, ens trobem al Raval de Montserrat, davant de l'Ajuntament de la ciutat, a dos quarts de vuit del vespre, per exigir la fi de la repressió contra l'independentisme. Fins i tot durant el confinament, les trobades les fèiem per zoom.

D’això, el dijous 14 de novembre es compliran 7 anys i volem fer uns CANTS especials per destacar la perseverança i la resiliència de la gent de Terrassa, que no ha deixat ni un dia de denunciar la repressió que pateix el moviment independentista des de la tardor de 2017. Serà un acte que denunciarà, una vegada més, i amb veu ben alta, la utilització que l'estat espanyol fa de la justícia per acabar amb l'independentisme. Serà compartit amb altres col·lectius de Catalunya que vindran expressament. Hi haurà persones represaliades de Terrassa, i també comptarem amb la presència del MH president del Parlament Josep Rull.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  4. La maldat com a bandera
  5. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  6. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  7. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  8. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  9. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  10. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid