Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Moviment veïnal
La iniciativa ciutadana Terrasses Veïnals aconsegueix gairebé 18.000 signatures

 Portarà a debat una nova ordenança de terrasses que reclama un repartiment just de l’espai públic, usos que garanteixin la mobilitat i accessibilitat, horaris compatibles amb la vida quotidiana i un règim sancionador efectiu.

11/10/2024 Drets i Llibertats
La FAVB valorarà el pròxim dimarts, en roda de premsa a la de Plaça Sant Miquel, els resultats de la campanya per unes terrasses veïnals i farà entrega de les gairebé 18.000 signatures que la Iniciativa Ciutadana ha aconseguit durant els últims quatre mesos. 

Ho farà en un acte públic en el que participaran diverses entitats i associacions veïnals, el proper dimarts a les 10.30h a la plaça Sant Miquel.

El lliurament dels plecs a l'Ajuntament suposarà el final de la campanya per recollir signatures i l'inici dels tràmits per validar-les. Després, el consistori tindrà tres mesos per tramitar la nova ordenança que, segons el reglament de participació, haurà de contemplar la proposta de la FAVB, que reclama un repartiment just de l’espai públic, usos que garanteixin la mobilitat i accessibilitat, horaris compatibles amb la vida quotidiana i un règim sancionador efectiu.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  9. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  10. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid