Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Pensions
Nova mobilització de pensionistes a Madrid

Seguiu la Marxa de Pensionistes des d’Alzira fins a Madrid al Diari La Veu del País Valencià i llegiu el manifest

14/10/2022 Drets i Llibertats
Els pròxims dies 14 i 15 d’octubre, desenes de persones jubilades i pensionistes de Catalunya i País Valencià es traslladaran a Madrid per a participar a la manifestació, convocada per la Coordinadora Estatal de Pensionistes (COESPE) i altres moviments i organitzacions socials, en defensa d’uns salaris i unes pensions dignes.

Allí, a més, se sumaran a les companys i companyes que, de de València, han anat caminant fins a Madrid. "Tot un exemple de compromís en defensa dels drets socials i els serveis públics", remarquen els pensionistes.

També consideren "vergonyós que mentre els poderosos aconsegueixen beneficis escandalosos dels seus negocis, a les classes treballadores ens demanen sacrificis, ja que, segons diuen, no hi ha diners".

Tot i axí, assehuren que "ja est acostumats a aquest comportament mafiós dels que tot ho controlen contra els drets socials, els salaris de les persones treballadores i les pensions".

Ara bé, puntualitzen que "és indignat que milers de persones, treballadores en actiu i pensionistes, cobrin uns sous o unes pensions amb les que no poden pagar els productes bàsics, els consums energètics, l’aigua, la hipoteca o el lloguer del seu habitatge. Fins i tot, hi ha els que no poden comprar el que necessiten per cuidar la seva salut".

El que volen és que les persones treballadores i les pensionistes no perdin poder adquisitiu, per això exigeixen que els salaris i les pensions s’incrementin l’IPC real, que s’auditin els comptes de la Seguretat Social i posar fi a lla bretxa de gènere i les pensions de misèria. Per això, una vegada més aniran a Madrid a manifestar-se amb persones de tot l’Estat espanyol.

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  6. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  7. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  8. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid