Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
L'Assemblea dona suport als membres de la Mesa del Parlament davant el TSJC
05/10/2022 Política

Aquest matí, la presidenta de l'Assemblea, Dolors Feliu, ha donat suport als membres de l'antiga Mesa del Parlament Josep Costa, Eusebi Campdepadrós i Adriana Delgado i a l'expresident del Parlament, Roger Torrent, que el TSJC jutja per desobediència al Tribunal Constitucional per haver permès un debat sobre l'autodeterminació del poble de Catalunya i contra el rei espanyol el 2019.

Feliu ha constatat que la persecució de l'Estat espanyol "és un atac a les institucions catalanes, al Parlament de Catalunya, on s'ha de poder debatre de tot. Aquest és el cor de la democràcia: poder obrir els debats a tots els representants de la ciutadania sobre tots els temes que afecten Catalunya".

Conferència Nacional per la Independència per marcar el full de ruta

D'altra banda, l'Assemblea ha destacat que durant l'acte unitari commemoratiu a l'Arc de Triomf l'1 d'Octubre passat, la presidenta de l'Assemblea, Dolors Feliu, va anunciar l'organització d'una Conferència Nacional per la Independència per marcar el full de ruta cap a la independència.

Aquesta proposta vol construir un espai lliure de debat i projecte per la independència, on ciutadania i entitats puguem compartir propostes i avançar cap a l'alliberament nacional. Tothom hi està cridat: tot el territori, totes les sensibilitats i tots els propòsits que coincideixen en la mateixa voluntat.



Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  6. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  7. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  8. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. Neix el primer Correllengua Agermanat: una flama per a reivindicar la llengua i el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid