Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la república
Corbins nou territori "alliberat" de la República Catalana
18/09/2022 Política

Aquest dissabete, Corbins s'autoproclamat nou territori "alliberat" de la República Catalana en una jornada lúdica i reivindicativa  tal i com ho van fer a Sant Esteve de Palautordera (Vallés Oriental), Amer (la Selva), al juny, a Bàscara (Alt Empordà), a principis de maig, i Folgueroles (Osona), a finals d'agost.

Com es va fer en altres municipis alliberats, els manifestants ha posat un pas fronterer i han penjat un cartell al balcó de l'ajuntament assenyalant que la localitat està "alliberada" de l'Estat espanyol. D'aquesta manera ha escalfat motors pels actes de commemoració del 5è aniversari del Referèndum i hanfet una crida per alliberar Girona el proper 1 d'Octubre.

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="ca" dir="ltr">Corbins celebra i allibera alhora <a href="https://t.co/23Nusz0Ue5">pic.twitter.com/23Nusz0Ue5</a></p>&mdash; Desobediència Civil Catalunya (@desobedcivil) <a href="https://twitter.com/desobedcivil/status/1571078421727563778?ref_src=twsrc%5Etfw">September 17, 2022</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  9. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  10. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid