Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la república
Amer serà el proper poble alliberat
10/06/2022 Política

Seguin el camí iniciat a Bàscara, Desobediència Civil ha fet públic l'alliberament d'Amer que tindrà lloc el proper 18 de juny ho han anunciat en una piulada, sota el lema: "Poble a poble, construïm República. Fem independència".

En aquesta direcció, han fet una crida a les xarxes per alliberar-ho. Serà la segona acció d’alliberament d’un municipi del Principat després de la de Bàscara el 7 de maig.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  2. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid