Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#MeridianaResisteix
Tercera nit de prohibició del tall de 'Meridiana Resisteix' i de la llibertat de manifestació

Per tercera nit, sense autocrítica ni diàleg, agents antiavalots dels Mossos han impedit el tall de 'Meridiana Resisteix' i la llibertat de manifestació, per ordre del Departament d'Interior. El Govern autonòmic ha posat en punt de mira en la protesta que es porta a terme des del 2019 per reivindicar la llibertat dels presos polítics i exiliats

17/02/2022 Política

Els veïns s'han tornat a concentrar per portar a terme el tall de 'Meridiana Resisteix', després que ahir i diumenge la policia autonòmica els impedís realitzar el tall de l'avinguda Meridiana. Novament el el cordó de la policia ha desplaçat els concentrats fins a la placeta davant de l’estació de Renfe de Sant Andreu Arenal. Molts dels manifestants s'han assegut com a protesta per la persecució ordenada per Interior. En altres casos les assegudes s'han realitzat a la via i han estat desallotjats pels antiavalots per la força.

Aquesta operació per ordre d'Interior es va executar per primer diumenge al vespre, l'endemà que la manifestació de #MeridianaResisteix realitzés una gran convocatòria de suport el passat dissabte. Durant tres nits consecutives agents dels Mossos han impossibilitat el tall que es porta a terme a la Meridiana des de 2019.

Fa pocs dies Interior va retirar l’autorització a aquesta protesta, pressionada per grups ultradretans i pel mateix ajuntament de Barcelona governat per Ada Colau, que ha realitzat declaracions contràries a aquesta protesta.

 

Valora
Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  3. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  4. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. Mor Josep Vilarasau i Salat
  7. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  8. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
  9. Panem et circenses
  10. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid