Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets i llibertats
Sumen 500 talls de #MeridianaResisteix

En ocasió dels 500 talls, que es van iniciar amb la sentència per castigar el Referèndum, el conseller Jordi Turull ha acompanyat la protesta per agrair la tasca dels organitzadors

28/08/2021 Drets i Llibertats

Aquest divendres s'ha dut a terme el tall que suma 500 de #MeridianaResisteix, protesta que ha mantingut un pols diari en defensa dels represaliats independentistes i de la República catalana.

Aquesta emblemàtica prostesta va arrencar amb la sentència contra els acusats d'haver facilitat el referèndum de 2017, el 14 d'octubre del 2019. La mobilització s'ha mantingut amb la perseverança de veïns dels barris pròxims i de Barcelona, i d'un conjunt de persones que hi han mostrat el suport (actuacions musicals, parlaments de persones significatives, sardades, etc.)

En aquesta ocasió dels 500 talls, el conseller Jordi Turull ha acompanyat la protesta per agrair la tasca dels organitzadors i assistents de la protesta: "accions com la vostra dia rere dia, setmana rere setmana, eren l'autèntic motor de la nostra força i el nostre coratge."

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid