Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CASALS I ATENEUS
Exposició de pintura 'de Ciutat a Bosc' a l'Ateneu Republicà de Bescanó

El proper diumenge 7 de novembre l'Ateneu Republicà de Bescanó inaugura l'exposició de pintura 'de Ciutat a Bosc. Mirades a través del temps' a càrrec de Laia Terol. Durant tot el mes de novembre, l'entitat té un calendari farcit d'activitats.

05/11/2021 Cultura

Durant tot el mes de novembre l'Ateneu Republicà de Bescanó ha programat tot un seguit d'activitats i tallers com ara els tallers d'escacs, mecanografia, informàtica per a adults i de talla de fusta i activitats culturals com l'Espai de Lletres coordinat per Paratges Poètics, que va tenir lloc el passat 3 de novembre i que té lloc el primer dimecres de mes, o la jornada reivindicativa prevista per al 27 de novembre sobre el canvi climàtic.

Aquest diumenge al migdia, s'inaugura l'exposició de pintura 'de Ciutat a Bosc. Mirades a través del temps' de l'artista Laia Terol que es podrà visitar fins el 30 de novembre. En aquest recull de pintures, l'autora fa un repàs de la seva trajectòria amb quadres de diferents formats sempre relacionant la reivindicació de la lluita ecologista, la llibertat i la natura, arribant als darrers temps, en què l'obra es pot situar en el corrent anomenat art animalista.

Aquesta nova exposició substituirà l'exposició de fotografies de l'1-O de 2017 que havia cedit l'ANC del Gironès a l'entitat bescanonina que ha estat durant el mes d'octubre.

L'Ateneu Republicà de Bescanó ocupa l'edifici històric de l'antic Centre Republicà Federal que els franquistes van expropiar en acabar la guerra de 1936-1939.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. De Prada 1976 a Prada 2026: ja no n’hi ha prou de parlar dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid