Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
‘Tasta el Valencià’, nova campanya 2021-22 del Voluntariat pel Valencià

El Voluntariat pel Valencià d’Escola Valenciana presenta la seua nova campanya de parelles lingüístiques aquest divendres 1 d'octubre a les 17.00 h en directe al Facebook del Voluntariat pel Valencià i el canal de Youtube d'Escola Valenciana.

03/10/2021 Llengua

A l’acte de presentació d'aquesta campanya participaran la Coordinadora del Programa, Xon Doménech; la tiktoker i voluntària pel valencià, Ana @socundinosaure; i el creador de contingut Cabrafotuda i la seua àvia: iaiafotuda.

El programa d'intercanvi lingüístic d'Escola Valenciana uneix persones que interessades a aprendre la nostra llengua amb persones que volen dedicar part del seu temps lliure a compartir-la.

Aquesta nova campanya combinarà les trobades presencials i virtuals, alhora que busca mantindre l’essència, a més d’incorporar tot el que s'ha desenvolupat durant els confinaments. El Voluntariat, a més, ja ha començat la campanya d’actuació als ajuntaments de Mislata i València, dos dels ajuntaments amb més implicació en la història del programa.

Per a la campanya, s'han confeccionat nous materials audiovisuals basats en la gastronomia valenciana, que estaran disponibles de manera periòdica per a les persones participants i que han estat sufragats per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua. Aquest programa és possible gràcies a la col·laboració de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, l’àrea de Cultura de la Diputació de València i ajuntaments valencians.

Les persones interessades a apuntar-se es poden registrar al web www.voluntariatpelvalencia.org o també poden enviar-hi un correu a enlinia@voluntariatpelvalencia.org. Després de donar-se d’alta, l’equip del Voluntariat pel Valenciana assignarà una parella només hi haja una persona disponible.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  3. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  4. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  5. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  6. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  7. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  8. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid