Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Intersindical recorre una convocatòria de Parcs i Jardins de BCN perquè exigeixi el català B com a requisit

La Intersindical ha presentat aquest matí al registre de l’Ajuntament de Barcelona un recurs d’alçada contra les bases reguladores de la convocatòria d’una promoció interna de 12 places a Parcs i Jardins

23/04/2021 Laboral
La Intersindical ha presentat aquest matí al registre de l’Ajuntament de Barcelona un recurs d’alçada contra les bases reguladores de la convocatòria d’una promoció interna de 12 places a Parcs i Jardins per a la categoria màxima del col·lectiu “verd” (uniformat), la de “pràctic de verd”, nivell 6 dins de la categorització de l’empresa, perquè inclogui un requisit mínim de nivell B de català, ja que només exigeix el nivell A2.

El sindicat republicà recorda, en la seva petició, que cal complir amb el decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya. La secció sindical a l’empresa pública creu que el nivell exigit no s’addiu a les competències bàsiques i habilitats necessàries per al desenvolupament de les seves tasques ordinàries com són: “La coordinació de tota l’activitat tècnica i de jardineria necessària pel bon manteniment dels espais verds de la seva demarcació territorial (fer programacions, establiment de prioritats, límits de temps, etc.); el control de pressupost, l’adaptació de les activitats i materials segons les prioritats establertes i l’elaboració d’inventaris, i l’impuls i supervisió del compliment de la normativa de seguretat, prevenció i higiene; així com la supervisió de la gestió de residus”. A més a més, en ofertes de treball anàlogues en d’altres administracions es demanen nivells de català superiors, com ara el B-1 o el C-1.

La Intersindical creu que l’Institut de Parcs i Jardins banalitza l’ús professional del català, un menysteniment a la llengua pròpia del país que no pot passar per alt en cap àmbit laboral.

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Les biblioteques públiques inicien una vaga indefinida per denunciar la precarietat del sector
  6. Quan la política deixa de pensar el país
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Quan la pluja no pot apagar el foc
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid