Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP-Crida per Girona alerta que la creació del nou institut a Sarrià pot afavorir la segregació escolar al territori

La formació denuncia que el Departament d’Ensenyament no participi a la comissió del Consell Escolar Municipal dedicada a la lluita contra la segregació

24/11/2018 Política

La CUP-Crida per Girona ha alertat que la creació del nou institut de Sarrià de Ter pot perjudicar l’equitat educativa, i, per tant, intensificar la segregació escolar d’aquesta àrea territorial. Els cupaires han denunciat que el Departament d’Ensenyament no participi a la comissió del Consell Escolar Municipal de Girona dedicada a la lluita contra la segregació, i que la decisió s’hagi pres sense tenir en compte els treballs que s’estan duent a terme des d’aquest espai.

La formació també ha denunciat les mancances en la manera com s’ha pres i s’ha comunicat la decisió, ja que la direcció de l’institut Narcís Xifra no es va assabentar fins ahir dijous al vespre de les intencions del Departament. Finalment, la CUP-Crida per Girona ha remarcat la necessitat d’una planificació educativa des de la perspectiva del conjunt de l’àrea urbana de Girona, per evitar caure en dinàmiques partidistes i localistes.

Valora
Rànquings
  1. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  2. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  3. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  4. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  5. Les continuïtats de l’independentisme
  6. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. El Correllengua i la Franja.
  9. Reivindiquen que el "dia de les bromes" sigui l'1 d'abril
  10. "PSUC, PSAN, PTE... no trepitgeu al pobre obrer"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid