Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Guardiola és sancionat amb quatre partits per causes polítiques

La Federació Anglesa vol sancionar Guardiola amb quatre partits per "portar un missatge polític, concretament un llaç groc" (casualment l'origen del llaç groc és a Anglaterra).

24/02/2018 Drets i Llibertats

Pocs dies després que la Guàrdia Civil busqués Puigdemont en un vol privat en què viatjava la família de Pep Guardiola l'entrenador  acaba de rebre la notícia que la Federació Anglesa el vol sancionar amb quatre partits per "portar un missatge polític, concretament un llaç groc" (casualment l'origen del llaç groc és a Anglaterra).  El distintiu groc que llueix el tècnic del Manchester City en totes les seves aparicions públiques té a veure amb el seu suport a Oriol Junqueras, Quim Forn, Jordi Sànchez, ex-president de l'Assemblea Nacional Catalana, i Jordi Cuixart, president de Òmniun cultural. Guardiola tindrà l'oportunitat de presentar una apel·lació fins el dia 5 de març. "Si la UEFA, la FIFA o la Premier em volen sancionar per portar el llaç groc, endavant", ha expressat.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Habitatge o caos
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
  10. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid