Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP GIRONA
La CUP-Crida per Girona demana a l’Ajuntament que prengui mesures davant la imputació de dos ex-regidors del PSC en el cas d’Aigües de Girona

La formació reclama al govern municipal que presenti la querella per denunciar possibles delictes penals en la gestió de l’aigua a la ciutat

16/09/2017 Res-pública

La CUP-Crida per Girona s’ha posicionat en relació amb l’anunci de noves imputacions en el cas d’Aigües de Girona, Salt i Sarrià, entre els quals hi figuren dos ex-regidors del PSC a la ciutat, a més d’altres directius i càrrecs destacats de les societats AGISSA, Girona SA i Prodaisa. Les persones que ha citat el jutge com a investigats són Tomàs Sobrequés, Joan de Llobet, Manel Serra, Àngel Dutràs i Lluís Sibils.

La formació ha destacat la gravetat que suposa que, per primer cop, entre els investigats hi figurin persones que en el passat van tenir responsabilitats polítiques dins l’Ajuntament des Girona. Per aquest motiu, la CUP-Crida per Girona ha urgit un cop més el govern gironí a presentar la querella per denunciar possibles delictes penals en la gestió de l’aigua a la ciutat, així com a adoptar una actitud molt més activa en el marc d’aquest procés judicial.

Els cupaires consideren que “l’Ajuntament s’ha de desmarcar de qualsevol mala praxi que haguessin pogut cometre les persones investigades en relació amb la gestió de l’aigua mentre van estar vinculades al consistori”, i ha sol·licitat al PSC i al conjunt del govern municipal que no actuïn amb “corporativisme” en relació amb els ex-regidors, i que portin el cas fins les darreres conseqüències. La formació també ha denunciat l’existència d’un sistema de portes giratòries entre la part pública i privada que pot haver afavorit les males pràctiques i l’actuació en favor d’interessos privats en la gestió del servei públic d’aigües.

Finalment, la CUP-Crida per Girona ha reclamat un consell d’administració extraordinari d’AGISSA per valorar les darreres decisions del jutge. En aquest sentit, la formació advoca perquè Xavier Ballell sigui destituït com a conseller delegat de la societat, i que es nomeni una persona designada per la part pública per a dirigir la societat i ostentar-ne la representació legal.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  9. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  10. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid