Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
BAIX EMPORDÀ
El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn

Malgrat el descens d’accions similars arreu del país, aquest 22 d’agost el pont sobre la C-65 a Santa Cristina d’Aro (Baix Empordà) ha tornat a ser escenari d’una penjada de pancartes i estelades independentistes, impulsada per activistes locals i amb la participació de l’exdiputat Antoni Strubell.

22/08/2025 Política
Aquest divendres 22 d’agost de 2025, el pont situat sobre l’autovia C-65 al terme municipal de Santa Cristina d’Aro, concretament a la zona de Bell-lloc d’Aro, ha tornat a acollir una acció reivindicativa independentista. A partir de dos quarts de sis de la tarda, diversos activistes —entre els quals es trobava l’exdiputat de Solidaritat Catalana per la Independència, Antoni Strubell i el veterà militant independentista Carles Castellanos— han desplegat estelades i pancartes amb lemes a favor de la independència de Catalunya.

L’acció, que s'ha allargat fins poc abans de les vuit del vespre (tot i que alguns participants ja han començat a marxar cap a tres quarts de set), s’ha produït en plena operació retorn de vacances d’estiu, moment en què l’autovia registra un elevat volum de trànsit.

El pont de Santa Cristina és un dels pocs que encara manté viva la iniciativa dels anomenats Ponts per la Independència, una forma de protesta que en els darrers anys ha anat perdent presència a les carreteres catalanes (tot i que a la comarca d'Osona s'ha anat realitzant regularment). Aquest espai s’ha convertit en un dels més actius i constants pel que fa a la presència de simbologia independentista a la via pública.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  3. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  10. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid