Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Propaganga
17/05/2015 Àngel Soro
Àngel Soro, advocat, cantautor i activista cultural de les Terres de Ponent Àngel Soro, advocat, cantautor i activista cultural de les Terres de Ponent

Per Àngel Soro, advocat, cantautor i activista cultural de les Terres de Ponent

Somriures barats i actors dolents rere les càmeres. Menys naturals a cada minut que passa, arrosseguen massa segles del mateix: dentadures falsificades que brillen amb els focus i discursos buits plens de no res. Professionals de la mentida, derrota de les democràcies i flagel inacabable dels ciutadans i ciutadanes. Un altre cop campanya, vestits d’ Armani parlant del dolor de les famílies. Insults en la retòrica, fàstic en l’estètica.

Al servei de corporacions que segurament desconeixem, pentinats des de l’esfera que no veiem, ens parlen de recuperacions, de canvis o millores, com si les puces poguessin ajudar a recuperar la salut d’un gos malalt. Esquerranosos amb sous o contractes milionaris enfrontats a antics defensors de la guàrdia dels tirans, emmascarats de demòcrates.

Els autodenominats progressistes que progressen pel que fa a les seves butxaques però que han desmantellat el que era propi del carrer com si fossin liberals salvatges.
Un conjunt inacabable de postures, kamasutra televisiu esperpèntic, on es conjuguen mal gust, poca vergonya i un egocentrisme digne de vells imperis de Roma. Titelles que mouen la boca per acabar de no dir res, mentre el rellotge de sorra va marcant la gana, el desnonament, la pèrdua de paciència, un altre suïcidi, més exiliats econòmics, una garra més del llop financer posada a dins del sac de blat dels nostres fills i filles. Somriure rere somriure ens van hipotecant el demà sense recança.

Actrius dolentes retocades de botox i actors de camisa blanca que demanen un vot de confiança. Màrqueting del terror mediàtic, indefensos ens trobem davant la seua allau imparable. Dreta i esquerra, ja no existeix aquest binomi. Ideologies mortes als vorals de les carreteres secundàries. La llibertat d’expressió tancada en una gàbia. Polítics de carrera amb megàfons nit i dia. Un malson de corbates fetes serps. No sou dignes per entrar a totes les llars.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  8. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  9. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid