Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sanitat pública
El municipalisme escenificarà a Tàrrega el rebuig al consorci sanitari

Aquest dimarts a les 19:30h. Sala de plens de l’Ajuntament de Tàrrega.

17/02/2015 Salut

La Marea Blanca fa mesos que denuncia que els polítics responsables estan imposant el consorci sanitari de Lleida antidemocràticament. Destaca que "han menystingut el Parlament amb un fals procés de diàleg, han ignorat el Síndic de Greuges i han ignorat, també, les 38.575 signatures recollides en contra en un mes i mig".

A aquests fets s'hi afegeix el cas omís al territori. Tres capitals de comarca (Les Borges Blanques, Cervera i Balaguer) i pobles com Bellpuig, Agramunt, Juneda o Maldà, han mostrat en forma de moció el seu rebuig al consorci sanitari. En total, representen 45.000 ciutadans de la província.

Amb la voluntat de donar veu a aquests regidoris i alcaldes contraris al consorci (de colors polítics diversos -ERC, PSC, ICV i partits independents-), i escenificar els arguments que des dels municipis s'esgrimeixen, la Marea Blanca ha fet una crida a assistir a l'acte 'Els municipis, contra el consorci'.

Es comptarà amb la presència de Bernat Soler, alcalde d'Agramunt (ERC); Sebastià Mata, alcalde de Maldà (Independents); Enric Farran, regidor de Les Borges Blanques (ERC); Joan Valldaura, regidor de Cervera (PSC); Xavier Gomà, regidor de Bellpuig (Objectiu 2015) i Gregori Garcia, regidor de Balaguer (ICV). També els acompanyaran les representants polítiques parlamentàries dels partits que s’han mostrat clarament i obertament contra el consorci des de l’inici (Isabel Vallet, de la CUP i Sara Vilà, d’ICV).

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  6. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  10. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid