Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Privatització de la sanitat
La Marea Blanca de Lleida denuncia que l'"Observatori ciutadà" és una farsa

El moviment popular apunta que "busca legitimar un consorci deslegitimat per la majoria"

24/12/2014 Salut

La Marea Blanca entén que l'únic exercici de participació ciutadana real que s'ha produït fins al moment en el procés d'imposició del consorci han estat les 38.575 signatures recollides en contra en un mes i mig i les tres mil persones sota la tempesta del 29 de novembre a Lleida. 

El moviment popular contra el consorci ha fet aquestes declaracions davant la constitució ahir de l'anomenat "Observatori ciutadà" del procés de creació del consorci sanitari de Lleida, creat per la Generalitat.

Per a la Marea Blanca, l'Observatori cerca legitimar el procés d'esquarterament de l'ICS i la privatització de la sanitat lleidatana, eludint el dret públic en allò essencial. La Marea Blanca entenem que aquesta aposta política que CiU vol imposar no es pot supervisar. La única via possible és retirar el projecte i garantir la integritat de la sanitat pública.

També apunta que és una mesura decidida des de la improvisació de qui veu que el consorci és una aposta política cada cop més qüestionada i criticada. Situant com a objectiu "resoldre dubtes que puguin sorgir" els responsables polítics demostren el seu autisme i capteniment per imposar un consorci que ha generat milers de crítiques i posicionaments públics i notoris de la societat civil que diuen representar.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. L'ANC recupera la campanya «Ponts per la Independència» coincidint amb l'operació sortida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid