Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
Una acció paròdica de suport al 9N deixa García Albiol en ridícul

La graciosa acció paròdica a favor del 9N imita l'estètica de "L'alcalde informa", la propaganda subliminal que utilitza el PP a Badalona amb diners públic

07/11/2014 Política

Un ban paròdic penjat als carrers Badalona ha aparegut amb un missatge en què Xavier García Albiol anima a anar a votar el 9-N.

Es tracta d'un comunicat que imita l'estètica de "L'alcalde informa", la propaganda subliminal que utilitza el PP a Badalona amb diners públics. El comunicat paròdic, però, deixa palès que es tracta d'una acció de protesta de "la societat civil" davant la passivitat del govern local davant la consulta de diumenge.

El regidor del PP ha descrit de "molt greu" i d'"estafa" el comunicat paròdic i de denúncia, i la qualificat, amb signes d'ofès, de "marranada i un fet indigne" que no deixarà "passar per alt".

El polèmic alcalde ha dit que "S'ha utilitzat l'escut, el nom de l'ajuntament i el meu nom per instar els veïns a votar, i a més de ser una estafa jo estaria cometent un delicte perquè estaria desobeint el Tribunal Constitucional." I a en forma d'amenaça ha anunciat que els serveis jurídics del consistori ja estan treballant per presentar una denúncia contra la imitació paròdica que ha deixat en ridícul García Albiol.


Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. L'ANC recupera la campanya «Ponts per la Independència» coincidint amb l'operació sortida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid