Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MORTS AL SER DETINGUTS
L’actor Alfonso Bayard és el detingut que va morir dimarts a Barcelona

Dimarts a la tarda a Barcelona va morir mentre era detingut l’actor Alfonso Bayard  i poques  hores després  a Salou moria una altra persona quan era reduïda per la policia autonòmica

05/04/2014 Drets i Llibertats
Un dels dos morts el passat dimarts mentre eren detinguts pels mossos era l’actor i doblador català Alfonso Bayard, que ha treballat en les sèries televisives de TV3 “Kubala, Moreno i Manchón”, "Ventdelplà", "Temps de Silenci», “La Riera” i “El Cor de la Ciutat”. L'actor mort també havia tingut papers en sèries d'altres canals de televisió com “Hospital Central” o “Aida”, i en pel·lícules com “El Bé d'Plorar” (2006), “Fort Apache” (2005), i "Hypnos" (2004), i havia desenvolupat una carrera com a actor de doblatge. Bayard va morir el dimarts a la tarda a Barcelona després de ser detingut pels Mossos d'Esquadra a la terrassa d’un forn-cafeteria.

El mateix dimarts (unes hores més tard de la mort d’Alfonso Bayon) un home fou detingut  a Salou i després  de forcejar amb els  agents autonòmics i ser emmanillat va perdre la consciència i va morir fulminantment (segons la versió del cos de Mossos d’Esquadra).

A l’espera de saber la identitat del detingut mort a Salou, el nom d’Alfonso Bayard s'afegeix a la llista dels detinguts morts al Principat sota custòdia policial. Els casos de detinguts morts sota custòdia policial més coneguts han estat el de Juan Pablo Torrija  a la comissaria de la policia local de Girona, el de Yassir El Younoussi a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de El Vendrell i la detenció de l'empresari Juan Andrés Benítez .

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  7. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  8. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid