Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUBA
Un dels “cinc herois cubans” surt de la presó

Fernando González, un cubà condemnat per espionatge als Estats Units, va sortir de la presó  el passat 27 de febrer

05/03/2014 Internacional
Fernando González, un dels cinc cubans condemnats per espionatge als Estats Units, va sortir el passat 27 de febrer de la presó d’Safford, a Arizona, després de complir 15 anys, 5 mesos i 15 dies d’empresonament, segons informat el web “libertadparaloscinco”.

González és el segon dels cinc cubans empresonats que ha obtingut la llibertat. Segons el govern dels Estats Units els cinc cubans eren espies del govern cubà i segons la diplomàcia cubana només anaven a recopilar informació sobre possibles atacs terroristes de l'extrema dreta cubana de Miami.

Valora
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Reivindiquen a Barcelona el llegat de l'1-O en el camí cap a la independència
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. El moviment per l’habitatge torna a omplir Barcelona i posa la vaga general en l'agenda
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid