Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#RTVVNOESTANCA
La Policia espanyola desallotja les instal·lacions de Canal Nou i es tanca definitivament

La Policia de la Generalitat i la Policia nacional espanyola han interromput per la forá les emissions de Canal 9 este migdia després de 24 anys de Televisió Pública valenciana.

29/11/2013 Comunicació
A les 12.19 d'aquest migdia l'emissió de Canal 9 se n'ha anat a negre. La comissió de liquidadors ha entrat a l'edifici acompanyada d'un gran dispositiu policíac, composat per Policia de la Generalitat i Policia nacional espanyola i ha tancat les emssions de la televisió pública valenciana, mentre els treballadors cridaven des del plató 'Fabra dimissió' i 'Açò és un cop d'estat'. Així és com el govern d'Alberto Fabra ha posat final a vint-i-quatre anys de RTVV. Abans de tot això, el jutjat d'instrucció número 1 de Paterna (l'Horta) havia ordenat el desallotjament immediat de les instal·lacions de Ràdio Televisió Valenciana a Burjassot. 'Si el desallotjament de RTVV no es produeix de manera immediata i voluntària, es produirà al desallotjament de l'edifici per la força policíaca', deia el TSJPV a través del seu compte de Twitter.

Els integrants de la comissió de liquidació de RTVV havien presentat aquesta matinada una denúncia per usurpació d'instal·lacions i coaccions. 'La denúncia no va dirigida contra cap persona concreta. Els denunciants han demanat, com a mesura cautelar, el desallotjament de les instal·lacions al·legant que se'ls imedeix de realitzar les funcions que legalment tenen encarregades'.

Gràcies a l'ordre del jutge, la comissió liquidadora i la policia ha entrat a la seu de RTVV a Burjassot i ha tallat l'emissió. Abans, però, els treballadors han estat resistint i emetent en directe durant hores.

La policia fa el ridícul 

Un dels moments més surrealistes que han tingut lloc hui al matí al centre emissor de Canal 9 a Burjassot (l'Horta) ha estat quan els policies volien entrar a les instal·lacions i s'han adonat que no podien. La raó no era altra que ells mateixos havien tancat la porta per impedir-hi l'entrada de treballadors. Així s'ha pogut veure en directe pel Nou 24.

Fabra escridassat a Ibi

Fins a la comarca de l'Alcoià ha marxat Fabra juntament amb la resta del seu Consell, ja que el ple del Consell que se celebra tots els divendres es realitzarà a Ibi, en lloc de fer-ho a València, com és habitual, enmig de la tempesta despertada pel tancament de RTVV. Desenes de treballadors i treballadores de RTVV i veïns i veïnes del poble han anat fins les portes de l'edifici on se celebra per escridassar el president de la Generalitat, amb crits com 'Fabra dimissió' i 'Fabra dóna la cara'.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  5. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  6. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  7. Risc més esforç és igual a riquesa?
  8. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  9. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  10. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid