Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Esquerra Independentista
Manifestació a Barcelona sota el lema "Independència per canviar-ho tot"

Situar els Països Catalans, la mobilització popular i la sobirania econòmica al centre del debat.

16/10/2013 Política

El proper dissabte a les 18h a la plaça de la Universitat de Barcelona començarà la manifestació sota el lema de la campanya "Independència per canviar-ho tot".

Campanya que d'ençà el passat mes de juliol s'està desenvolupant arreu del país amb l'objectiu de socialitzar la idea que és possible iniciar una dinàmica política a tots els Països Catalans de ruptura amb els estats espanyol i francès i alhora amb el sistema socioeconòmic imperant. En aquest marc, vol situar els Països Catalans, la mobilització popular i la sobirania econòmica al centre del debat.

Podeu consultar tots els actes relacionats amb la campanya, així com els diferents busos que es desplaçaran a Barcelona el proper dissabte, a l'agenda de Llibertat.cat.

Valora
Vídeos
19 d'octubre: Independència per canviar-ho tot!
Roda de premsa presentació campanya "independència per canviar-ho tot"
Roda de premsa presentació campanya "independència per canviar-ho tot"
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid