Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S
Manifestació a Mataró sota el el lema "Independència per canviar-ho tot"
07/09/2013 Política

Arran, la COS i la CUP convoquen una manifestació el proper 11 de Setembre sobre el lema "Independència per canviar-ho tot".

La marxa sortirà a les 11 del matí des de l'estació de trens (plaça Miquel Biada), i tindrà el recorregut següent: plaça Miquel Biada, Avinguda Maresme, Avinguda Jaume Recoder, Camí Ral, carrer Montserrat, plaça de les Tereses, carrer Sant Josep, La Riera, plaça Santa Anna, on es faran breus parlaments.

La mobilització compta amb el suport de l'Assemblea Pagesa, CAL (Coordinadora d'Associacions per la Llengua), Casal Independentista El Teler, Crida Premianenca, Grup d'Historiadors Jaume Compte, SEPC (Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans), Taghrast (espai Amazigh), Unió de Pagesos.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. L'ANC recupera la campanya «Ponts per la Independència» coincidint amb l'operació sortida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid