Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Debat
L'ANC en el primer sopar tertúlia que la CUP organitza a Sant Celoni

Jaume Marfany, vicepresident de l'ANC, va poder debatre amb els assistents qüestions sobre el paper de l'Assemblea després de la Via Catalana

15/10/2013 Política

La CUP de Sant Celoni organitza una sèrie de sopars tertúlia sota el marc de la campanya "Independència per canviar-ho tot". I el primer d'inaugurar-ho el passat 5 d'octubre va ser Jaume Marfany, vicepresident de l'Assemblea Nacional Catalana i militant independentista.

Amb la presentació del membre de la CUP celonina Ignasi Fernàndez i amb el parlament de Xavier Muntasell, coordinador de la territorial de l'ANC a Sant Celoni, es va donar pas a les paraules de Marfany, que va explicar el curt però intens recorregut de l'entitat i anècdotes ben curioses dels seus inicis.

L'Avern, la taverna del casal popular La Clau, va servir el sopar i es va iniciar el debat, en què van participar bona part dels assistents i, sobretot, es va arribar a la qüestió de "després de la manifestació del 2012 i de la cadena humana del 2013, quin ha de ser el paper de l’ANC?". També es va plantejar al convidat la relació de l’ANC amb el Procés Constituent, la necessitat de començar a establir les línies mestres del futur nou estat, etc.

Aleshores, Marfany va apuntar les noves línies estratègiques de l’ANC, que passen per la generació de debat sobre quin país volem, ampliar la massa independentista (sobretot en zones històricament poc permeables al discurs sobiranista), i desconnectar d’Espanya per mitjà de la desobediència.

Aquest ha estat el primer dels sopars tertúlia al casal La Clau de Sant Celoni. El proper serà amb en Mario Zubiaga el dissabte 2 de novembre, en què es tractarà la influència dels moviments socials en la política.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid