Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Casals
Inauguració del centre social i cultural "La Clau" a Sant Celoni

L'espai que aglutinarà diferents entitats i persones del Baix Montseny amb la voluntat de promoure l'organització, la cultura popular i la reflexió crítica

19/10/2012 Res-pública
Cartells dels actes d'inauguració de "La Clau" Cartells dels actes d'inauguració de "La Clau"

Demà a partir de les 18, s'iniciaran els actes d'inauguració de l'Espai "La Clau" a Sant Celoni amb la participació del periodista David Fernández, cap de llista de la CUP-Alterniva d'Esquerres a les properes eleccions autonòmiques al Parlament.

La jornada inuagural del nou espai es complementarà amb una cercavila, els parlaments dels representants de l'entitat cultural Ger de Sant Pere de Ribes, del casal Independentista i Popular de Sabadell Cancapablanca, i de La Clau; un sopar popular i un concert de Le Pim Pam Pum i PD Fotlifoc a la sala petita de l'Ateneu de Sant Celoni.

"La clau que obri tots els panys (Baix Montseny)"

Sota aquest lema, es presenta el nou espai que aplega l'associació cultural "La Clau" formada diverses entitats i organitzacions,  amb l'objectiu que esdevingui un espai d’unió d’entitats i de ciutadans i ciutadanes a la comarca.

Un espai amb una "voluntat clara de promoure l’organització, la cultura popular, l’oci alternatiu, la reflexió crítica i l’acció dels ciutadans, per a la transformació social i nacional de les nostres viles", apunta en el seu portal. L'espai compta d'una sala polivalent, oficines i un bar restaurant.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid