Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Cadena dels Gitanos de Taradell per la independència

Diumenge passat al matí es va portar a terme l'anomenada cadena dels Gitanos de Taradell, que va mobilitzar unes 1.500 persones

26/08/2013 Política

En el marc de la Festa Major, l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) de Taradell va organitzar una cadena humana per reivindicar la independència de la Nació catalana [vídeo]. Mentre es portava a terme la cadena l’ANC de Taradell va repartir uns 500 globus grocs, en els quals els participants hi podien escriure missatges reivindicatius.

Taradell.com assenyala que hi van participar unes 1.500 persones, i alguns dels trams del recorregut alguns dels participants estaven molt junts. Aquesta cadena humana va enllaçar el monument de la T a l’entrada nord de Taradell, i va recórrer tot el centre fins arribar a l'altre extrem del poble, al Centre cultural Costa i Font.

A la mobilització també hi va assistir una petita delegació de l’ANC del municipi de Biure, encapçalada pel seu alcalde. Aquesta presència es deu al fet que els particpants de Taradell que participaran a la Via Catalana de l’11 de setembre ho faran en el tram d’aquest municipi de l’Alt Empordà.

Es calcula que uns 1.200 taradellencs participaran a la Via Catalana i el moviment popular d'aquest poble d'Osona ja té plens 14 autocars per enllaçar la cadena al tram de l’Alt Empordà.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid