Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
ANC: "l’objectiu de la cadena humana és esdevenir l’avantsala de la independència"

L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) s'ha posicionat amb una nota de premsa en relació a les opinions dels diferents responsables de partits polítics sobre el lema i l'objectiu de la convocatòria de l'Onze de Setembre.

21/08/2013 Política

 Per a l'ANC "El lema, el nom i l’objectiu de la Via Catalana són, per tant, inequívocs, i així ho seguiran sent", és a dir, clarament independentistes.  "La Via Catalana cap a la Independència és una mobilització que pretén, tal com indica el seu nom, aconseguir avançar en el camí cap a un estat independent."

Així i tot, afirma que aquest debat "és una mostra de la vitalitat de la societat catalana davant l’important moment històric que està vivint el país en el camí cap a l’Estat Propi."

Per això l'ANC remarca que l’objectiu de la cadena humana de l’Onze de Setembre és el "esdevenir l’avantsala de la independència i fer que la consulta es dugui a terme el més aviat possible.

També destaca que l'objectiu de la Via Catalana és "sumar el màxim de sensibilitats al voltant de l’actual procés polític; i fer-ne partícips aquelles persones que volen sumar i construir un país millor, més just i pròsper. " Que vol "dibuixar i representar la futura Catalunya independent."

Crida a la mobilització i l'organització

En l'escrit l'ANC també ha fet una crida a la participació per aconseguir l'èxit de la Via Catalana, ja que "hi ha una complexitat logística afegida per assegurar que la cadena recorri de punta a punta el país." Per això fa una crida "a totes aquelles persones que puguin desplaçar-se que s’inscriguin i vagin a aquells trams on hi ha una baixa ocupació."

Valora
Vídeos
Crits d'independència. Assemblea de l'ANC a Girona
Assemblea ANC - Girona - 11s2013 Cadena Humana
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
  10. Les Sis Hores de Cançó de Canet de 1976 reuneixen 60.000 persones en una gran festa de cultura i reivindicació nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid