Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
22.000 persones inscrites a la Cadena Humana en 24 hores

Per tal d’escalfar motors de cara l’Onze de Setembre, i per tal que tot el país sigui partícip de la mobilització, l’ANC realitzarà arreu del territori diverses cadenes humanes.

05/07/2013 Política

En només un dia, més de 22.000 persones ja s’han inscrit a la Via Catalana cap a la Independència, la cadena humana organitzada per l’Assemblea Nacional catalana (ANC) que recorrerà el país  el proper Onze de Setembre.

El dijous 4 de juliol es van obrir les inscripcions a través de la web , a través d’un formulari que recomana la zona d’inscripció, tot i que es pot escollir el tram que es vulgui de la cadena sempre que no estigui ple. El formulari permet fer fins a cinc inscripcions; i tots els grups i persones que ho desitgin poden inscriure’s a través de
l’assemblea territorial  de l’ANC més propera.

Cadenes Humanes arreu del territori

Avui, Jesús i Roquetes quedaran units per la independència a les 20:00 hores. Demà,  serà el torn de la Via Santcugatenca , amb l’objectiu d’encerclar el Monestir de Sant Cugat a partir de les 19:30 hores.

I el proper diumenge al vespre, l’ANC envoltarà l’estanyol delVilar de Banyoles  amb una cadena humana. La jornada, que porta per títol “Encén el desig”, també comptarà amb diverses activitats com ara l’encesa d’una estelada d’espelmes al mig de l’estanyol del Vilar.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid