Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#Correllengua2013
15.000 persones formen una cadena humana pel català a Palma

Després de 3 setmanes de marxa, els Joves per la Llengua van finalitzar ahir el recorregut de la Flama a Palma amb un acte multitudinari 

05/05/2013 Llengua

Després d'aquestes setmanes de marxa per pobles i instituts, finalment ahir, Joves de Mallorca per la Llengua posava fi al Correllengua 2013 a Palma amb un Gran Cadena humana per reivindicar el català com a llengua pròpia

Devers les 18h, dues de les flames del Correllengua 2013 que han travessat Mallorca van arribar a la plaça d'Espanya quan acabava la ballada i es va començar a formar la cadena humana. Els participants eren tants, més de 15.000, que es van haver de fer dues cadenes paral·leles i simultànies fins a plaça de Cort.

Al cap de la cadena, Jaume Mateu, president de l'Obra Cultural Balear (OCB), va rebre els participants amb un parlament que ha encoratjat els mallorquins a continuar defensant i lluitant a favor de “l'única llengua pròpia que tenim”.

Finalment, Maria Massanet i Àlex Segura, portaveus de Joves de Mallorca per la Llengua, van llegir llegit el manifest del Correllengua, posant de relleu que els joves sortiran al carrer sempre que sigui necessari en defensa de la llengua.

Així, Joves de Mallorca per la Llengua i l'Obra Cultural Balear van manifestar la seva satisfacció d'aquestes tres setmanes de Correllengua i, de la mateixa manera, van donar les gràcies a totes les entitats que ho han fet possible, a tots aquells que van rebre relleu de la flama i als milers de persones que ahir van omplir els carrers de Ciutat amb la cadena humana.

Valora
Vídeos
Batucada; 04/05-Cadena per la llengua #correllengua2013
#Correllengua2013: encesa de la Flama de la Llengua
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  4. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  5. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  6. La maldat com a bandera
  7. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
  8. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  9. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  10. LA CUP exigeix a ERC, Junts i PSC que deixin de “jugar amb la mobilitat” de les Terres de l’Ebre
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid