Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Allberament Nacional
Cardedeu aplega la 3a cadena humana
28/06/2013 Política

Diumenge, Cardedeu per la independència organitza una cadena humana a les 17.14, la mateixa hora de la Via Catalana de l'Onze de Setembre. L'assaig tindrà lloc a la vorera de la C-251, des de l'emplaçament de l’estelada, que serà hissada en un indret ben visible del poble, en direcció cap a Llinars.

El passat 11 de maig, Begues per la Independència ja va organitzar una cadena humana d'àmbit local, de dos-cents cinquanta metres, amb la participació de dos centenars de persones i fa una setmana al Delta de l'Ebre entre les poblacions de Deltebre i Sant Jaume d'Enveja a través del pont Lo Passador.

Poblacions com Sant Cugat del Vallès i Montblanc també tenen previst assatjar cadenes humanes mb l'objectiu de preparar-se per la cadena humana de l'11 de Setembre.

Valora
Vídeos
Cadena humana a Begues
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid