Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
L'Ajuntament de Mataró dóna suport als treballadors de l'ACN, Catalunya Ràdio i TV3

La CUP de Mataró va presentar una proposta de Declaració Institucional en suport als treballadors dels tres mitjans de comunicació que ha estat aprovada per la junta de portaveus de l'Ajuntament de Mataró

30/04/2013 Política

La CUP de Mataró informa mitjançant la seva web que “La junta portaveus de l’Ajuntament de Mataró ha aprovat una Declaració Institucional presentada per la CUP en suport als treballadors de Catalunya Ràdio, TV3 i l’ACN. La declaració dóna suport a les reivindicacions dels treballadors i treballadores afectats pels plans de reorganització i també defensa el sistema públic de mitjans de comunicació per garantir la llibertat i pluralitat informativa. La moció s'ha aprovat amb l'únic vot en contra de PxC."

La Proposta de Declaració Institucional que va presentar la CUP a la Junta de Portaveus en suport als Treballadors de L’ACN, Catalunya Ràdio i TV3 enumera algunes de les retallades que pateixen els treballadors d'aquests tres mitjans de comunicació i “proposa que l’Ajuntament de Mataró adopti l’acord següent: Donar suport a les reivindicacions dels treballadors i treballadores afectats pels plans de reorganització de l’Agència Catalana de Notícies, Catalunya Ràdio i TV3, com també defensar el sistema públic de mitjans de comunicació per garantir la llibertat i pluralitat informativa, tot i tenint present la necessitat de racionalitzar i prioritzar la despesa pública en uns moments en que les necessitats bàsiques de molts catalans i catalanes no estan ben cobertes i s'està retallant en polítiques de benestar social.”.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid