Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Peatge
Marxa a peu fins al Túnel de Sóller

La iniciativa té com a objectiu reivindicar la gratuïtat de pas pel túnel, exigir el pagament dels 2,5 milions d'euros de deute i denunciar el cas repressiu que pateixen prop de 150 activistes

01/12/2012 Política

La plataforma Mallorca Lliure de Peatges ha convocat una Marxa a peu fins al Túnel de Sóller per al proper diumenge 16 de desembre.

La marxa sortirà a les 11h de l'entrada de Sóller, des de Can Repic, i arribarà fins a la boca nord del túnel, on es llegirà el manifest.

La iniciativa té com a objectiu reivindicar la gratuïtat de pas pel túnel, exigir el pagament dels 2,5 milions d'euros de deute acumulat de la subvenció a més de 6.500 sollerics i fornalutxencs i denunciar el cas repressiu que pateixen prop de 150 activistes, amb un total de 30.000 euros en multes per insubmissió a pagar el peatge la passada primavera.

A més, des de la plataforma s'estan preparant tot un seguit d'accions que es realitzaran durant els dies previs a la mobilització.

Valora
Vídeos
Marxa cap al túnel de Sóller
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  3. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid