Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Punta de Llança
14/10/2012 Pau Juvillà

Aquest dimecres 10 d’octubre vam anar a presentar la CUP a Alpicat. Durant més d’una hora vam dur a terme una presentació de qui som i que volem, i una de les coses en que vam fer mes èmfasi es que la CUP es una organització diferent que s’allunya de l’estructura i funcionament d’un partit clàssic, i això, mes enllà de que pugi ésser una retòrica bonica i sense contingut, es manifesta diàriament en la nostra praxis.

L’Assemblea Nacional d’aquest 13 d’octubre n’ha estat un bon exemple, 600 persones han participat en els debats i discussions que s’han allargat més de 5 hores. Un funcionament lent i, en alguns casos feixuc, però que ens assegura una organització assembleària on cada militant pot fer sentir la seva veu i expressar la voluntat, mes enllà de decisions preses en òrgans delegats com, també aquest 13, han dut a terme altres partits.

Una Assemblea on hem pres decisions que marquen una manera diferent d’entendre l’acció política, com per exemple, la prohibició que ens hem marcat de no demanar crèdits als bancs per concórrer a les eleccions i garantir que el nostre compromís de transformació social dependrà única i exclusivament de la nostra voluntat col·lectiva.

Hem aprovat les llistes per a les 4 circumscripcions electorals (en un procés que ens hagués agradat més complex i lent) que han posat al capdavant 4 persones amb un llarg historial de compromís en les lluites socials i nacionals i que, malgrat tot no esdevindran una cara en un cartell sinó que com no pot ésser d’altra manera, faran una tasca col·lectiva abans, durant i després de les eleccions amb els seus companys i companyes que participen del mateix projecte.

Ara, ens toca activar a Casals i Ateneus per recollir les signatures necessàries per concórrer a les eleccions de la Comunitat Autònoma de Catalunya, inicia el treball dur, però gratificant, colze a colze amb els companys i companyes de la CUP i de la resta de l’Esquerra Independentista per preparar una campanya on es pugui visualitzar el nostre discurs de ruptura amb l’Estat Espanyol, de territorialitat de transformació social.

I també ho farem diferent. Contra el pressupost de milers d’euros que altres hi posaran, nosaltres portarem centenars de braços, contra els missatges volgudament ambigus que apostin per un sobiranisme amb límits difusos o per una socialdemocràcia verda, nosaltres en tindrem un de clar, nítid, contundent i que no admet confusió, Independència, Socialisme i Països Catalans.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  4. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  6. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  7. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  8. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  9. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
  10. Arxivada la investigació per la crema d’una bandera espanyola a l’escenari de les festes de Sant Narcís
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid