Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transports públics
Els treballadors de TMB donen tres setmanes a l'empresa per assolir un acord

Si en aquest periode de temps, no s’arriba a cap acord, tornaran a la vaga les dues setmanes, del 12 al 16 i del 19 al 23, coincidint amb la campanya electoral.

23/10/2012 Laboral
Els treballadors de TMB Saturnino Mercader i Josep Garganté seran jutjats el proper dimecres Els treballadors de TMB Saturnino Mercader i Josep Garganté seran jutjats el proper dimecres

Ahir, l’Assemblea General de treballadors d’autobusos de TMB realitzada a Cotxeres de Sants va decidir desconvocar les aturades parcials que realitzava des de fa dues setmanes i donar-ne tres a la Direcció per que negocii un acord acceptable per la plantilla, segons informa la Coordinadora Obrera Sindical d'Autobusos de TMB

Si en aquest periode de temps, no s’arriba a cap acord, els treballadors tornaran a fer aturades parcials entre el 12 i el 16 de novembre i entre els dies 19 i 23 del mateix mes, coincidint amb la campanya per a les eleccions al Parlament del 25 de novembre. La protesta, però, es manté activa en el cas dels treballadors del metro.

Recorden que la Direcció a la nòmina i paga de setembre ja va començar a descomptar diners als treballadors i demanen que aquests diners han de se retornats a la plantilla. Un acord on no s’especifiqui això serà ho consideraran inacceptable.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Del simbolisme a la insubmissió
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid