Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
català a l'escola
La USTEC presenta a Sabadell el darrer número de "Docència" sobre l'ús de la llengua

20 de juny a les 19.30h. a Cal Balsach de Sabadell amb la participació de Matthew Tree

19/06/2012 Educació

Demà, Sabadell acollirà la primera presentació del darrer número de la publicació "Docència", que edita l'USTEC-STes, dedidicat a la llengua.

El sindicat preocupat per l'assetjament que pateix el català arreu de la nació ha cregut oportú fer aquest monogràfic i el vol presentar més enllà de l'espai escolar i per aquest motiu estan organitzat diverses presentacions arreu del territori acompanyats de personalitats del món de la cultura, no només per prersentar la revista si no també per denunciar la situació de la llengua arreu dels Països Catalans.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  3. Pels carrers de València i Alacant un sol crit: Mazón dimissió!!
  4. Mobilització a Camprodon contra el telefèric de Vallter amb suport de Kylian Jornet
  5. Pensar i fer (2). Mig segle d’involució econòmica, social, ideològica i política
  6. L’ANC reivindica la lluita independentista a Urquinaona
  7. Un cas peculiar de colonialisme interior: l’explotació espanyola dels Països Catalans
  8. L’ANC rebrà la Columna de la Catalunya Nord i reivindicarà la “resistència d’Urquinaona”
  9. El País Valencià es retroba al Puig per dir ‘Som i decidim’
  10. La Columna 27 d’Octubre continua avançant pel Baix Montseny i el Maresme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid