Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Celebracions
1r aniversari del Col·lectiu Albaïna de Sóller

Segons l'entitat, "ha estat un any d'il·lusions i lluita per aconseguir un Sóller millor!"

28/06/2012 Res-pública

El Col·lectiu Albaïna celebra el seu primer aniversari el proper dijous 5 de juliol a partir de les 20h al Centre Cultural Can Dulce. L'entitat farà un repàs de la feina feta i per assolir, comptant amb la participació de representants de diferents moviments socials de Mallorca, que faran un balanç sobre la lluita per l'educació pública, pels drets socials i nacionals i per la llengua i la cultura. Tot seguit, es realitzarà un sopar a la fresca i es comptarà amb els coneguts músics Titot i David Rosell, que faran gaudir als assistents de les seves cançons.

Un any de lluita

Després d'un any farcit d'actes i activitats a Sóller per molts de motius, per una democràcia participativa, per la identitat del nostre poble, per la llengua i la cultura, per aconseguir un serveis públics a l'abast de tothom, per un desenvolupament sostenible i ecològic... Amb el bagatge de totes aquestes activitats al darrere i amb moltes ganes de dur-ne encara moltes més endavant, el Col·lectiu Albaïna ha decidit fer-ne un balanç i festejar-ho així com cal.

Valora
Rànquings
  1. Cal reconstruir la unitat estratègica cap a la independència amb rebel·lia i realisme
  2. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica convoca una manifestació per mostrar el rebuig a l'obligació de penjar el retrat del Rei
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. USTEC·STEs (IAC) demana a TV3 una rectificació del programa 30 minuts sobre l'escola inclusiva
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  9. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid