Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Diada de Mallorca
Marxa de torxes pel dret a decidir a Sóller

El proper 28 de desembre a les 19:30h. la primera Marxa de Torxes pel dret a decidir al pont de la Creu de Biniaraix

12/12/2011 Política
La Comissió 31D de Sóller organitza la 1a Marxa de Torxes al municipi. La Comissió està formada per persones provinents de diversos col·lectius, entitats i agrupacions solleriques i constituïda enguany per tal de potenciar la diada de Mallorca al poble.

La marxa és un acte pioner a Mallorca, que pretén ésser l'expressió popular i col·lectiva de reivindicació nacional. Volen que sigui acte que estimuli el  caràcter col·lectiu, "ens mostri com el poble que volem seguir essent i que mostram amb orgull", segons la Comissió.

Així mateix, vol ser un acte amb esperit unitari i transversal en què qualsevol persona s’hi senti representada. Vol ser l’expressió del clam social per la sobirania nacional. Així com també "un espai de denúncia de tot allò que atempta contra les nostres llibertats nacionals i contra l’exercici de la democràcia", apunten els organitzadors.

L'acte finalitzarà al davant de l'Ajuntament de Sóller, on es llegirà el manifest de la diada.

Cap a les 21h hi haurà un sopar popular i concert de Taverners a Can Dulce. 

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. Els sindicats d’educació presenten un ultimàtum al Departament i anuncien noves jornades de lluita
  3. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  4. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  5. 25 anys sense l'Antoní Massaguer
  6. L’amic, el germà
  7. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  8. Castelló per la Llengua commemora el 93è aniversari de les Normes de Castelló
  9. IAEDEN-Salvem l’Empordà denuncia que la finca de Garbet incompleix la normativa i restringeix l’accés a un camí tradicional
  10. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid