Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades
Protesta contra la privatització de la residència al Ple municipal de Sóller

Ahir un grup de ciutadans de Sóller va mostrar el seu rebuig a la privatització de 20 places de la residència d’ancians al plenari ordinari  de l’Ajuntament de Sóller

14/12/2011 Drets i Llibertats

La retallada, que va comptar amb els vots a favor del Partit Popular, les abstencions d’Entesa i els vots en contra de Progressistes i PSOE, va trobar per resposta una protesta amb cartells amb els lemes “No a la privatització de la residència” i “L’Ajuntament de Sóller contracta corruptes i engega ancians” per part del públic assistent.

Tot seguit, els manifestants van abandonar la sala de plens, deixant plantats a l’equip municipal.

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  3. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  4. La variant de Celrà fa un pas endavant per treure el trànsit del centre del municipi
  5. Actualització: Els camions amb gallines sacrificades pel brot de grip aviària travessen Bellcaire d’Urgell
  6. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  7. Xarxa contra l’urbanisme inundable i insostenible
  8. Un bon cop de guillotina al Català de França
  9. El 31 de Desembre és la Diada de Mallorca
  10. Una societat de xais
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid